APLIKACIJE.HR
TKO SMO

Vaš pouzdan ICT partner na putu do uspjeha.

Aplikacije.hr su brend tvrtke Poslovne Aplikacije d.o.o., vodeće tvrtke za razvoj web i programskih rješenja.

adresa
Koturaška 35, 10 000 Zagreb
telefon
e-mail
Pratite nas na društvenim mrežama

KD Application

Jedini program na tržišti koji je razvijen u suradnji sa centrima za ljepotu, kozmetičarima i maserima. U razvoju programa sudjelovao je i stručni tim tvrtke Reviderm koji je svojim znanjem i dugogodišnjim iskustvom u radu s centrima za ljepotu, uspio kreirati temelje ovog programa, vrlo jednostavnog za korištenje sa niz odličnih funkcionalnosti. Više o programu pogledajte u videu ili pročitajte u sekciji glavne funkcionalnosti programa. 

Pokreni video

Glavne funkcionalnosti programa

Kao jedna od najvažnijih funkcija, prilikom pokretanja programa, odmah se otvara raspored termina sa današnjim datumom. Dane je moguće birati korištenjem strelica ili odabirom datuma iz kalendara.

 

KD aplikacija raspored

Dodavanje novog termina je vrlo jednostavno. Odaberete slobodno vrijeme djelatnika kojem želite dodati termin te odaberete stranku i uslugu. Popunjavanje naziva stranke je automatsko na temelju unesenih slova odnosno, već na uneseno samo jedno slovo, npr. A program nudi sve stranke koje počinju slovom A. Ako se stranka ne nalazi na popisu odnosno ako se radi o novoj stranci, dovoljno je  samo upisati naziv stranke te će se ona automatski spremiti. Isti princip je i kod odabira usluge. Program automatski predlaže uslugu na temelju unesenih slova i popunjava trajanje prema zadnjem spremljenom vremenu. 

Dodavanje novog termina je vrlo jednostavno. Odaberete slobodno vrijeme djelatnika kojem želite dodati termin te odaberete stranku i uslugu. Popunjavanje naziva stranke je automatsko na temelju unesenih slova odnosno, već na uneseno samo jedno slovo, npr. A program nudi sve stranke koje počinju slovom A. Ako se stranka ne nalazi na popisu odnosno ako se radi o novoj stranci, dovoljno je  samo upisati naziv stranke te će se ona automatski spremiti. Isti princip je i kod odabira usluge. Program automatski predlaže uslugu na temelju unesenih slova i popunjava trajanje prema zadnjem spremljenom vremenu. 

Unutar modula klijenti, moguće je dodavanje, pretraživanje i pregled odabranog klijenta. Pretraživanje nudi brze rezultate na temelju unesenih slova. Prilikom klika na klijenta, s desne strane prikazuju se najčešće usluge i proizvodi koje je klijent koristio. 

Klikom na pregled, otvara se detaljan karton klijenta u kojem možete vidjeti sve tretmane, proizvode i usluge koje je klijent koristio kao i spremljene konzultacije s klijentom i postavljene podsjetnike. Na dnu kartice nalazi se popis dolazaka klijenta na tretman u kojem su narančastom bojom označeni termini na koje klijent nije došao. 

 

Izrada računa je vrlo jednostavna i brza. S desne strane se nalaze najčešće usluge te asortiman i usluge prema postavljenim kategorijama. Popis najčešćih usluga se automatski ažurira sa svakim izdanim računom, a dodavanje stavke u račun se vrši jednostavnim klikom na odabranu stavku.

Također, uslugu ili tretman moguće je pronaći i korištenjem brze tražilice po kataloškom broju ili nazivu. Ispod toga, nalaze se podaci za R1 račun koji se automatski popunjavaju prilikom odabira stranke. 

Na dnu računa nalaze se podaci o operateru te je moguće odabrati između transakcijskog i fiskalnog računa, kao i namjestiti način plaćanja fiskalnog računa radi točnijeg prikaza statistike. 

Unutar pregleda skladišta nalazi se popis sve robe na skladištu, a odabirom određenog artikla, s desne strane možete vidjeti ulaze i izlaze određenog artikla odnosno kada je zaveden na stanje i kada se određeni artikal prodavao. 

Za svaki artikal moguće je vidjeti kataloški broj, naziv, nabavnu i prodajnu cijenu te namjestiti minimalnu količinu koju želite imati na skladištu. Kada artikal padne ispod razine minimalne zalihe, program će Vas obavijestiti te je moguće odmah napraviti narudžbenicu. 

Na dnu pregleda skladišta, moguće je odabrati prikaz artikala ispod minimalne zalihe te vidjeti ukupno komadno stanje skladišta kao i vrijednost skladišta.

Također, moguće je vidjeti stanje skladišta na dan odabirom datuma iz kalendara, a podatke je moguće izvesti u PDF radi kontrole / inventure ili dostave izvještaja knjigovodstvu.

Modul podsjetnici sadrži sve podsjetnike postavljene za stranke te Vas program obavještava o ukupnom broju podsjetnika kao i o broju podsjetnika za današnji dan. Podsjetnike je moguće pretraživati po nazivu stranke i filtrirati prema statusu, odnosno, prikazati sve ili samo ne izvršene podsjetnike.

Pregled statistike omogućava Vam pregled prodaje na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj razini ili u odabranom periodu. Također, ukupnu prodaju je moguće pogledati po prometu, uslugama, robi, zbroju usluga i robe zajedno ili po djelatnicima, a prikazanu statistiku možete jednostavno spremiti u PDF ili ispisati na pisaču.

Program Vam omogućava jednostavno i brzo unošenje primki odnosno ulaza robe s kojim se automatski ažurira materijalno i financijsko stanje skladišta. Unošenje artikala primke je vrlo brzo jer program predlaže moguće rezultate za kataloški broj i naziv na temelju unesenih slova te nije potrebno prepisivati sve sa ulazne fakture već samo unijeti nekoliko  početnih znakova artikla te ga odabrati iz padajućeg izbornika. 

Unutar programa moguće je pregledati poslane narudžbenice te kreirati novu. Prilikom izrade narudžbenice, program će automatski s desne strane ponuditi sve proizvode koji su ispod minimalne zalihe i koje je moguće dodati klikom na naziv artikla. Ostale stavke narudžbenice moguće je dodati pretraživanjem po kataloškom broju ili nazivu koji se automatski popunjavanju na temelju unesenih slova ili znakova.

Jedan od glavnih benefita programa je mogućnost slanja narudžbenice direktno iz programa te naručivanje robe od dobavljača odnosno Kris Derme

Program omogućava izradu detaljnog izvještaja za knjigovodstvo u odabranom periodu, na mjesečnoj, tromjesečnoj ili godišnjoj bazi.

U izvještaju se nalazi : 

  1. Dnevni izvještaj prometa gotovine
  2. Ukupan promet po sredstvima plaćanja
  3. Rekapitulacija prometa po kupcima i načinima plaćanja
  4. Ukupni promet po plaćanjima u vremenskom periodu

Unutar modula “pregled usluga” moguće je pretraživati, pregledavati, dodavati, mijenjati i brisati usluge, a klikom na uslugu, s desne strane prikazuje se zastupljenost usluge u postotku u odnosu na druge usluge. Na taj način imate uvid u podatak koliko je koja usluga česta u Vašem salonu. 

U pretrazi računa možete pronaći sve izdane račune te ih pregledati, stornirati ih, ispisati ili izraditi PDF. Modul sadrži mogućnost pretraživanje po nazivu stranke te filtriranje prikazanih rezultata prema vrsti računa ( Prikaži sve, samo fiskalne ili samo transakcijske račune ) . 

Klikom na svaki račun, s desne strane se prikazuju stavke računa.

 

Unutar postavki programa, možete postaviti izgled PDF dokumenta računa te namjestiti tekst koji će se nalaziti na računu i dodati svoj logo.

Preuzmite DEMO verziju

Pomoć pri instalaciji i korištenju programa

Kako preuzeti i instalirati aplikaciju

Pokreni video

Kako preuzeti FINA certifikat

Pokreni video

Česta pitanja i odgovori

Na dijelu stranice “Preuzmite DEMO” ispunite svoje podatke nakon čega će se započeti preuzimanje programa, a na Vašu mail adresu stići će licenca za aktivaciju programa. Ako ste već dobili licencu za aktivaciju od svojeg prodajnog predstavnika, molimo da je unesete i aktivirate program. Za više informacija o preuzimanju  i aktiviranju programa, molimo pogledajte video iznad.

DEMO verzija programa sadrži sve funkcionalnosti kao i puni program i traje 10 dana. Nakon toga, moguće je nastaviti koristiti program unosom licence koju možete dobiti od Vašeg prodajnog predstavnika ________________ ( kojeg možete kontaktirati na ili sl )

Korištenje programa se obračunava mjesečno po cijeni od 30,00 € +PDV.

Za prezentaciju i kupnju programa molimo kontaktirajte nas na broj telefona 01 8893 783ili mailom na info@reviderm.hr

Za korištenje programa potrebno Vam je računalo ili laptop sa Windows operativnim sustavom. Program zahtjeva izrzazito malo resursa te podržava sve  verzije Windows-a ( Windows 7, 8, 10, 11 ) .

Program možete početi koristiti u bilo kojem trenutku te nastaviti izdavati fiskalne i transakcijske račune od zadnje izdanog računa u “starom” programu. Za početak korištenja nije potrebno čekati kalendarski početak godine.

Unutar programa možete izdavati i fiskalne i transakcijske račune.

Ako do sada niste izvadili FINA certifikat, a želi izdavati fiskalne račune, potrebno je predati zahtjev za izdavanje FINA certifikata za fiskalizaciju.

Ako već imate aktivan certifikat te imate spremljenu lozinku certifikata, nije potrebno ponovno vađenje certifikata.

Za pitanja o radu programa te prezentaciju funkcionalnosti možete nas kontaktirati na broj telefona 01 8893 783ili mailom na info@reviderm.hr.

Za sve poteškoće prilikom korištenja programa, na raspolaganju Vam stoji  naša tehnička podrška koju možete kontaktirati putem telefona na broj 01 / 76 56 56 9  ili putem e-maila na podrska@aplikacije.hr

Želite naručiti program ?